Currently in abah’s hometown, Ipoh. Beraya kat sini.. Semalam, bertolak dari umah, singgah rumah abang in serendah, pagi tadi baru bertolak ke ipoh..

I think this would be my longest holiday for this month.. cuti pun berbalance 5 hari, hmm itu untuk preparation tahan depan.. bila tiba pergelutan dengan sem belajar dah start.. Can’t wait for the new year.. and can’t wait to answer familiar question.. “Bila nak habis belajar?” “Dah tahun berapa”.. (exclude soalan yang aku dah lali “So bila nak kahwinnya”).. aku rasa aku dah habis imune dengan soalan yang aku rasa dah tak bonus lagi untuk aku..

Next year… when people asked me..” Bila nak habis belajar?” aku akan kata..(Dengan gembiranya “tahun depan”).. huhu tak sabar… tunggu la tahun depan.. and asked me repeatedly.. pun tak pa. aku rela..  Soalan bonus yang dah tak bonus… (ahahah) aku akan jawap.. wait until i finish.. then i will start searching.. hahaha.. gasaknya org nak kata apa.. This is aku.. tetap dengan pendirian aku..(hmm deep inside… tuhan sahaja yang tahu.. ) hahahah

Cita-cita.. buat masa ini lebih penting.. aku tak bertuah macam orang lain.. this is perhaps.. my best “path” yang allah dah tentukan.. so i should learn to redha…  Cerita about office.. banyak sangat keje.. lucky i dont have cut myself into two, since cuti sem pun dah mula.. dapat laa rehat sikit.. spent precious time dengan majlis ilmu dekat office and precious time kat umah..  pencarian ilmu perlu diteruskan.. even tengah cuti sem.. banyak ilmu yang kena belajar.. bukan hanya ilmu dunia.. ilmu akhirat pun kena ada.. at the very least…

About training kat office yang tak berapa menjadi.. got to do some research aku rasa.. found something about teaching techiques for engineers.. hmm sure laa aku yang kena upgrade manual yang ada.. hmm tgk apa yang aku boleh buat…

Esok raya.. tapi hati nih.. membuak nak pi tengok “New Moon”.. hmm atau pi Sg Klah resort.. mandi air panas.. musim2 hujan nih.. pun best gak.. nak pi laut.. hmm teluk batik pun nice.. tapi macam jauh giler.. Sorang anak sedara aku memang fanatic dengan Twilight.. dia setuju ajer nak ikut aku.. hmm best best..