it was a quiet night… suddenly i feel like.. hmm.. i can’t say it here nor to myself… i can only hear it.. deep inside.. in my heart. tuhan sahaja yang tahu… Semoga tuhan mengurniakan aku kesabaran sekuat bakau di tepian pantai..

picture taken from a balcony of my office building, Opposite is SJMC where my best friend, Kak eila, currently working. Lunch with her everday.. yet have so many things to talk too. I lov you and .. i miss the STAR.

it would be nice.. to have a nice house.. made from wood… pokok bakau.. kayu dia bagus.. bleh tahan air laut.. aaa i am definitely.. beach lover.. bila laa nak pegi bercuti nih.. habis sem nih.. i think i should plan to go somewhere.. hmm abah and mak pun lama tak cuti and jalan2.. where to?.. beach beach.. beach..

makcik aku kat cheras ajak pi kelantan.. hmm.. hati aku kalau ke kelantan…. mesti nak pegi perhentian.. dah dekat sangat dengan istana hinggap kakak aku.. i like to go to terengganu again.. the marang beach.. hmm tapi orang kata year end.. south china sea tak berapa best.. musim tengkujuh.. hmm abah ada mention nak pi langkawi.. hmm i love langkawi.. love to walk on the white sandy beach tanjung rhu.. walk to the isolated island.. hmm nice dinner by the beach..@cenang.. tapi yang lecehnyer kena tinggal kereta at mainland.. tengok la macam mana.. adoi.. tolong aku nak pi bercuti.. hmm tapi cuti tinggal 6.5 days only.. plan to bring forward 5 days.. untuk tahun depan..

tak tahu laa dapat ke tidak…. God please.. i need a vacation..