Ramadan, nak masuk Shawal dah.. kejap je rasanya. Cepatnya masa berlalu..

Rasa macam puas pulak cuti panjang 3 hari untuk 2 minggu berturut-turut. Walaupun tak pi mana2, tapi Alhamdulillah. Ramadan kali nih skit berbeza. Tak macam tahun-tahun lain. Paling jelas, aku tak dapat buat terawikh pun(this could be yr last ramadan Ekin!!), instead, siang hari and sebelum subuh ada banyak masa luangkan untuk ibadah. (konon)..๐Ÿ™‚

Setiap hari Monday to Thrusday ada tazkirah sebelum waktu zuhur dekat Audi level 1,.. alhamdulillah dapat la curik masa and learn something. I feel lucky, and ada masa untuk dhuha sekali..

Dekat rumah nih, untuk buat kuih raya, sorry la.. hmm nak harap aku buat haram laa.. biasanya beli kuih kat makcik aku je. Spirit buat kuih tak dak laa.. kakak2 aku yang rajin buat kuih pun, yang mana ada anak2 kecik yang nak makan. Biasanya bebudak kecik yang excited nak buat kuih nih..๐Ÿ™‚

Pagi tadi mak and adik aku dok arrange perabot dalam umah.. walaupun aku kurang setuju, biasanya kat umah nih mak aku yang bleh decide pun.. betullah tuh.. aku dok umah nih pun hanya tidur and rehat. Selebih masanya kat tempat kerja dan class, masa kat umah pun hujung minggu je. Aku baru lepas gubah bunga.. hmm tak la mahir pun main cucuk2 je.. satu vase lagi kuntum bunganya tak cukup pulak.. in mak aku nyer favourite.. suka tukar bunga… and aku tolong cucuk2 ajer.. hmm apa la rupanya.. biar la kan.. apa pun janji mak aku suka. ahaks..๐Ÿ™‚

ok? hahaha main suka2 jee
ok? hahaha main suka2 jee