I realized that i dont have any entry on my special day.. (hmm tak pa la) Anyway.. hari itu pun.. bukanlah satu hari yang seronok untuk di ingat.. Hmm same goes to special day for kak ila.. No special entry for her. (Sayang kak Eila)..

But i bought something (could be special to her.. maybe) on her birthday. Kebetulan masa birthday kak eila, Hubby kak Eila kerja malam… and she slept at my place… The very moment of Nov 1, i handed her the gift.. hmm small jerk.. sekadar sebotol perfume of her favorite… So glad that she like it..

In return.. (sapa suh return2) kak Eila really don’t know what to buy for my birthday… katanya. ekin cerewet.. and she was so afraid.. takut tersalah beli and later i will refuse to ware or whatever.. to accept. (kureng je budak ekin nih). Hahah.. Kesian kak Eila.. (but at the same time i was uwaahh.. lega. nasib baik kak Eila tak belikan aku perfume) me not into perfume.. Instead.. i requested a new running shoes.. We bought it together kat factory outlet Adidas in Summit USJ. Siap ada discount 50% lagik.. heheh thank You so much dear.. Kak Eila cukup faham perangai buruk aku..

And now,me and my work after end of semester.. Waaah Lucky me i dont hv class at this moment.. Project dekat office tiba2, ada banyak discussion.. hmm tak lah aku yang menjadik speakernyer.. but can you imagine.. terpaksa duduk dalam bilik meeting 3 to 4 times a week, at least for 3 hours..? or worst… sepanjang hari.? huh.. i’ feel like I am paralyzed for a day.. Dok duduk kat situ.. taip2 itu ini.. (sesekali menjengah facebook.. hehe. Suka hati la kan) Rasa nak melekat dah punggung dengan kerusi.. aduss..

Dekat rumah, anak buah aku dua orang dua berkhattan kat sini.. huuuu dengan sorang askar kecik yang tak bersunat lagi.. riuh umah aku. Abang aku pun, dok kat umah gak, since wife nyer dekat kampung.. berpantang.. Setiap hujung minggu abang aku akan balik kampung.. so kinda bising n hiruk piruk rumah nih sampai ke tengah malam… Anak2 buah aku yang berkhattan, Amin and Aiman di arak bagai pengantin betul2… (wahh meriah) dengan kompangnya dengan liputan media lagik.. Glamour anak buah aku. (ihiks) Paling best hidayah yang first time dengar bunyi kompang cukup happy bertepuk tangan sambil mulutnyer babbled “pak pong pak pong”.. (clever girl).. habis berkhattan, 2 days after.. dah mintak itu ini.. suh beli toys and etc etc.. Auntie nih la jugak yang pi beli.. Amboii request tak hengat.. Bukan bleh main pun.. hahah.. Auntie yang tolong mainkan yekk.. (hehehe)

Since dah tak dak class.. (hehe seronok) aku habiskan masa dengan baca buku cerita.. Huh.. buku yang selama nih aku pinjam, aku beli, aku simpan akhirnya dapat gak aku baca.. Just finished on the very masterpiece of grisham.. (best giler)  la nih aku tengah pegang cerita P.S. i Love you by Cecelia Ahern.. hmm buku cintan. (bukan Cintan mee maggi ye) kisah ala2 cinta. (hmm aku jarang baca buku cengini) Aku biasa baca buku killer2, (hahaha) So i really need to put my effort on this book, Concentrate n focus. Kena selam.. mungkin aku boleh habis baca.. Probably this is my second love story kot.. Yang first tuh.. aa apa tajuk aku tak ingat.. tapi aku tak lalu baca habis.. akhirnya aku pulangkan balik dekat Nawaal.. book by Judith McNaught.. haa aku tak bleh layan penulis tuh.. This time Is Cecelia Ahern.. Remarkably, ku dah terbaca sampai chapter 4.. wahhh best pulak cerita P.S. i love you nih.. touching.. (aa Emo la pulak kann).. Hmm layan je laa..

Chiow nak sambung baca.

Good Day!!..