Yesterday.. was a sad day for me.. because it is almost the end of a small project started about a year ago. After this, there will be no more weekly performance meeting with orang penang.. All this will be ended on 17 Nov. Sedih kan.. from zero until we totally understands the processes, cherish tuh ada la skit, though rasa terkilan itu pun ada. Nak buat macam mana jodoh dengan orang penang tak lama…Sekarang nih dalam bab-bab nak menyelesaikan kerja2 terakhir sebelum semuanya jadi kenangan.

Currently, there is another project yang kebetulan aku been selected to be in a team.. hmm itu pun nasib baik la Asri and Rahimah nak letak aku kat team tuh.. Project yang mencecah 1 million itu aku kira yang terbesar for our division.. harap2 semuanya baik belaka.. and kerja2 dengan office nih akan jadi lebih licin n efficient.

Last Friday was the day where we had the kick off meeting at our auditorium. Terpandang la kat slide yang tertulis nama ku untuk men”support” on the technical part. Hmm confident giler la orang from this singaporean company about their capabilities on meeting our requirement. Hmm. Tapi rasa nak gelak je masa mula2 aku dengar speaker tuh bercakap.. maybe he is one of the typical indian from india kot.. the pronunciation and style.. heheh very the Indian. He sounds funny to me.. tapi is it actually a unique style that not all indian have. Rasanya aku berada didalam conference dekat India je.. bukan niat nak gelakkan orang.. well, u know.. that is the uniqueness of having multiracial community in Malaysia.

Due to this project, sekarang hari2 ada discussion. at least for 1 hour untuk brainstorming session for fulfilling the user requirement of the new system. Hmm.. jumaat pulak, inaz ajak aku pi ke site at HUKM, untuk tengok system kat sana.. Hmm seronok la inaz lepas lawatan kat HUKM aku bleh hantar dia balik terus.. hmm aku nak charlos cepat pi class lepas tuh.. harap-harap esok traffic tak menjadi masalah.

Esok ada last meeting with all engineers.. hmm kesian.. disebabkan project dengan orang penang ini, ada yang terpaksa di terminate.. hmm dan kisahnya nak kahwin tak lama lagi.. adoi.. dugaan la untuk orang itu. Semoga tabah.  Oklah.. ini draft semalam.. tak sempat nak publish.. aku nak sambung keje.. nak buat classification of works untuk project baru..

Chiow.