Hmm how and where should I start ye? It’s been quite sometime. I didn’t write anything.. exactly 10 days.. wahh lamanya.. Been very busy with my studies and my works.. unstoppable. Hectic.. Whatever it is.. I am feeling so glad, becoz I think I am using my time to the fullest. Tak lah duduk bengong and boring..

Every nite before I fallen asleep, I will re-play my plan for tomorrow. Step by step.. from A to Z.. Dari satu ke satu kerja perlu di siapkan.. sampai kadang-kadang plan yang di rancang pun boleh lupa.. Lucky I have  my very best friend. my mum.. tolong ingatkan. Nak gelak pun ada bila benda yang aku sniri kata OK.. at last aku gak yang out of track. Mak.. thank you for being there for me.. and always.. How can I repay you mum? hmm.. entah macam mana aku balas pun tak terbalas.. Tuhan sahaja yang tahu. Anak derhaka la aku kalau aku buat tak endah dengan orang tua aku kalau dorang tua nanti.. (always remember that!!). Well sapa lagi aku nak buat baik with.. kalau bukan mak bapak kan.. rebutlah peluang selagi ada.. ini pun selagi mereka masih hidup.. masa nih laa aku bleh buat baik.. and menadah doa restu dorang..

If mak abah dah tak dak… siapa lagi nak doakan kesejahteraan hidup aku.. ? terkontang kantinglah aku.. I should and always remember that. I heard somewhere.. don’t know whether it is from hadith, quran or apa2.. Jika tiada pencipta (Allah) dalam dunia nih, maka orang selayaknya disembah ialah our parents. Well.. aku pun bukan tahu sangat bab agama nih.. bersekolah agama pun tak pernah.. to understand arabic pun haram laa aku tahu. Sniri mau ingat. Aku rasa aku hidup senang and selamat nih pun berkat doa mak and abah.. otherwise.. hmm I donno..

Sekarang, aku di minggu2 terakhir class.. sampai hujung bulan.. and then.. exam.. rasa nak cepatkan aje masa.. kasi exam habis cepat..(harap2 aku tak boring masa cuti nanti) plus kakak aku nya permintaan yang perlu di kirim before 26 oct. adus.. nasib baik abang aku tolong skit.. dari kiriman kuih raya, spek baru kak sila, spek aku yang kena pijak dek anak gajah, road tax kete and insuran yang nak kena renew, air-cond compressor aku, ke CD E-book yang abang ipar aku request. Harap-harap semuanya under control.

Good day all.🙂