Alhamdulillah.. lepas seksa aku sekarang.. probably Exam ITIL tadi.. hmm insya allah boleh berjaya.. Semoga berjaya.. Dengan izin Allah.. (Adakah aku akan certified with flying colors.. ? hahaha ekin berangan…)

Habis dah course aku selama tiga hari.. Alhamdulillah.. seronok.. sambil belajar sambil main game.. ala2 Risk jugak.. cuma this time bukan version perang-perang tapi version wall street.. hmm apsal laa wall street plak.. kat malaysia kita ada Bursa Malaysia.. eh silapp KLSE. whatever laa.. aku tak tahu pasal nih..

Ada 16 candidates yang ambik exam ITIL hari nih.. cuma 4 orang perempuan (termasuk aku) yang lain lelaki.. Paling best masa makan tengahari tadi.. kami ada lebih masa skit nak sembang sebelum geng bro and pakcik2 pi solat.. lepak2 and sembang2 dengan dorang.. sampai tempat makan tuh kosong. Aku and Yasmin naik balik and masuk class.. jawap previous questions until 1430. Instructor and kawan2 lain masuk, aku keluar untuk solat zohor. Bila aku naik @1445, aku tengok everybody dah ready untuk exam.. seating position pun dah lain. Hmm notebook and barang-barang aku, kawan2 aku dah alihkan.. just an envelop, in the middle of a table.. aku duduk.. bukak sampul and fulfilling personal details and exam code.. fuuh first time jugak laa aku ambik test gini.. tawakal kepada Allah..

About 5 minutes gak aku menulis itu ini.. sampai instructor tuh tunggu aku tulis semua details.. baru dia nak set masa exam.. “Ekin , are you ready ?” 🙂

Bukak kertas soalan.. aku terus jawap semua soalan.. alhamdulillah apa yang di ajar.. masuk.  hehehe..

Kita tungguuu….. aduss passing marks is above 80%