Aku tengah dalam meeting room dengan bos aku, tengah dok gosiping and meluahkan perasaan pasal kerja and company.. hmm aku bersembang dengan rahimah macam kawan.. hmm and spontaneously expressing my thoughts, opinion and comments.. Actually not really bersembang.. we are looking for a solution.. discussing verbally.. sambil2 balas email dan melayang terus dari bawah sampai ke top mgmt (habis aku.. director pun dah tahu problem yang tengah arise skrg.. )… Susah jadi manager.. or leader.. bagi aku.. (at my current situation.. ) tapi bak kata rahimah.. She is ok with comments and complaints made by customer or client.. as long as her people is behind and always supporting her.. (hmm betul gak.)

Last wednesday ada meeting ngan orang dell.. supposedly aku masuk dengan rahimah.. tapi pasal aku halfday.. rahimah terbakar and hangus seorang diri dalam concall. hmm horror lagi.. together with SM dell yang baru.. kesian dia.. hari nih meeting with dell aku ada.. just the two of us and with manager dell.. Manager yang paling suka bagi soalan yang orang tak boleh jawap.. Hahaha tapi aku jenis menjawap.. muahaha so apa yang aku rasa boleh jawap, relevant so aku jawap… Rahimah sometimes dia.. jadi “kelu lidah untuk berkata-kata” kadang-kadang ajer.. kalau dah penat nak menjawab.. well u know.. it’s hard to satisfied people.. especially ur client or customer… hmm menjawap ngna bos pun susah. ( haha tapi aku ngan bos pun boleh menjawap.. (dengan cara yg elok dan friendly laa )

Sat lagi ada bas yang akan bawak kau ke Janda Baik, Selesa Resort.. ada team buidling.. hmm barang-barang dari baju, sport shoes, socks, toiletries, swim suit and a book (the Hobbit) and Mag (Shape) with me.. Harap-harap team building nih tak memboringkan.. hmm rahimah dah kata dia nak satu bilik dengan aku.. (aaa? ).. hmm aku tak kisah.. hehe (anyways.. perhaps lagi banyak info aku boleh cekup.. i mean.. good knowledge laaa ). Kereta aku tinggalkan kat office.. hmm ahad aku akan balik sini and perhaps sampai dalam kul 4pm..

Alamak.. satu lagi.. pegi team building pun.. kena buat keje.. Apa case… ? hmm nih semua gara-gara orang penang tuh.. nak update cepat sokmo….

Have a nice weekend all.. take care