It’s a new year of 2008.

Yang aku ingat malam 31 Dec, aku dekat rumah, menonton siaran Concert disisimu, sampai lagu The Lima , separuh masa, sahaja, lepas tuh aku masuk tidur. Tahu-tahu tepat jam 12 tengah malam aku terjaga, because rumah aku dekat dengan sunway piramid, bali and etc etc, so bunyi mercun bunga api membuatkan aku terjaga dari tidur… Aku tarik bantal and sambung tidur balik. Hmm tak pernah pulak seumur hidup aku pegi celebrate new year or independence day kat luar tengah-tengah malam.. Aku pun tak berapa minat nak berasak-asak dengan lautan manusia yang ramai, dengan macam-macam bau and etc etc. Merimaskan.. So aku prefer duduk rumah tengok TV atau better tengok wayang. lagi best.

Pulic holiday on 1st Jan, I’m filling my day with a trip to Times Square. Dengan cousin aku, fidah, fizah and my sister, Fatihah.

Before that, pagi2 aku dah bangun and went to Hospital Sg. Buluh with kak ila. Sending her niece to register for a nursing course dekat hospital nih. Lepas hantar, i’d drop kak ila dekat tempat kerjanya and terus memandu balik. lepas all my cousin and my sis are ready kami semua bertolak dari rumah terus ke Times Square. About noon aku reached Times Square. Mulanya hanya nak window shopping, tapi i end up, buying few things like, my mask, eye cream, 3 books from borders and ntah apa lagi barang2 yang aku beli..

Penat berjalan kami makan dekat johnny’s restaurant. It’s a Thai food base restaurant. Hmm antaranya my fav roasted young coconut drink. best. Lepas makan kami jalan lagi. Cousin aku dok keluar masuk ke metrojaya nak beli gift for her father. Because 2nd Jan is her father’s birthday.. Hmm hari jadi abang aku pun Jan 2nd. Kami sampai rumah dalam 1730. Keluar dari parking lot.. alamakk hujann..

Balik rumah, yang pasti kaki dah penat berjalan. Nak tengok tv pun macam malas.. Baik aku belek buku yang aku beli.

Books that i bought from Borders - Berjaya Times Square