Will be going to the gym konon, haram tak dapat pergi pun. Sibuk kerja kat atas sini. So i sent a voice SMS to Wong. Allaney.. dah la last week satu minggu aku tak dapat pergi gym, sumer gara-gara transition process nih.😦

Akhirnya pukul 7pm jugak aku keluar office, onthe way balik hujan plak, nasib baik tak lencun (lencun or lenjun – aku pun tak tahu la spelling nyer cam ner ) badan aku. Sampai rumah aku, tak de saper-saper pun dekat rumah, mak and abah aku dah bertolak ke Perak petang tadi, 3.00pm. Agenda tak der lain, ingatkan nak online, tapi lepas magrib aku layan tv sampai kul 1.

And also, there is one shocking news. Hmm aku jadi pening kepala pikirkan benda nih. About the offer to join the company. Mama Steph, would like to do a favor for me. She went to the iP bos and nego about my position in iP. AKu jadi entah, apa nak pikirpun, macam malas nak serabutkan kepala. Puas dah dari hari tuh aku buat solat Istiharah, mintak petunjuk, which company shud i joint. hmm tapi yg aku nampak, aku mencari buku Oracle. aku pun tak tahu itu petunjuk apa. And now perkara tukar kerja ini ada balik. Elok2 aku dah set my mind to go back to HQ, sekarang jadi lain. Confused. Mungkinkah ini rezeki? atau jodoh aku dengan Mesiniaga akan sampai di sini sahaja. Hmm dekat rumah mak and abah aku plak tak der, susah aku nak discuss. Sorang pun tak der dekat rumah. Kak ila dekat kampung.

Aku call parents aku semalam, tapi tak bleh sembang lama. AKu nak jugak pandangan kakak-kakak aku and abang aku. Aku lebih senang tanya pendapat dorang. Most of them kata, aku dah keje sini lama, and i got a good post here. dekat dengan rumah, cuma yang kat sini, salarynya dia offer lebih 50% from what i got now. Bukanlah 2 kali ganda seperti yang aku tulis dulu..  hmm aku confused.. Tolong lah aku .. Aku nak pilih mana nih…

Hari nih, entah sempat atau tidak aku ke gym, we will wait and see. AKu rasa sepanjang bulan 6 nih aku akan busy. Busy.. Buzy.. Bz