Lama betul aku tak menjengah ke tetingkap blog ni. I’v been quite busy and was unable to update my little blog. A blog that keep my daily jurnal. As my reference and perhaps can be a place where i can write unforgettable moments in my life and of coz for myself. Yang lain, pembaca atau viewer, just be my visitor, turning on to a somebody else,  a stranger,  that live in this world. Image

About my companythat i currently attached, paling best is the PayDay. Memang awal, so masa hari jumaat lepaslah aku settle kan semua hutang piutang aku.  Since company lain sumer tak dapat gaji lagi, so during lunch hour aku pun plan, dari tempat aku kerja sekarang semua bank very the dekat, aku cukup pening kepala pikir if aku balik HQ kat subang, macam sure sangat everytime nak bayar bil silap-silap kena ambik cuti satu hari or half day. Banknya jauh and jalan jam. But here are so the convenient. Jam 12.30pm ajer aku keluar, berjalan kaki tengah matahari yang panas menuju ke Am Bank di jalan Yap Kuan Seng, habis urusan aku ke BSN, and goto Maybank @ concourse KLCC, and Post office KLCC. Wahhh habis urusan aku, i called kak khairi and wait at the concourse and makan dekat Avenue K. Tempat baru di seberang jalan depan KLCC. Makanan dekat sini murah la sikit from Suria KLCC tuh, Murah-murah pun dalam .50 cent or .20 cent aje. hehehe.

Menu yang best dekat sini is dekat stall “Penang Food”. Very nice i told u. Pan Mee Soup or Dry. Best. Boleh katakan seminggu dua kali aku makan dekat sini untuk makan Pan Mee Soup. Waallaa. sedap and healty i guess. Pasal memang tak der minyak.🙂

Paling tak best hari jumaat tuh, aku kena siapkan one bulkrequest. Adus. Sibuk betul. Tak menang tangan. So nampak gayanya memang aku kena datang hari sabtu nih. Kalau aku kerja on this saturday, meaning dah tiga kali sabtu aku keje. ApakaahhHh.