Sepanjang minggu ini aku giler sibuk, last weekend pun aku kena datang office, kasi perabis backlogs. hmm tapi tak habis pun. Haha.. kadang-kadang gelak tension ajer, sekarang nih pun aku kat office. Hari sabtu, Tengahari. Ramai betul orang turun di station KLCC, Sesak giler, this is due to the Pikom PC fair @ KLCC Convention Centre. Sorang je kawan aku yang kata PC fair nih tak fair, heheh dia kata semua nak perabis stok lama ajer. Hhmm but my opinion, if u r clever enough, u will get good bargain. Bargain la besar-besar and banyak. sure untung. Tapi yang pasti lagi bagus kalau datang dua hari, First survey, balik review and tilik balik harga and specs.. esok datang lagi. Hai.. lagi kayalah tuan milik KLCC.

Kerja aku jadi bertimbun balik due to Network down groupwide masa hari khamis hari tuh, Memang satu hari aku tak buat keje. Main game and baca buku criter. Hahah syiokk.. tapi on friday aku jugak yang kena stay sampai malam. Padan muka aku.

oklah.. got to go .. nak kena perabis kerja