Habis je meeting tadi, dalam jam 4 aku turun, aku turun ke level 36. Menuju kebilik 3612. This is the first time i reached this floor. Cantik, tapi sumer kat level tuh is bilik perbincangan and meeting rooms. I walked through the corner, a corner with sofas and coffee table, i walked straight and i enter a huge hall. Oo rupanyer kat sini.. Suanasa samar skit, pasal lampu kat situ dim sangat. Aku masuk ke bilik kecil yang berkaca, Dua orang perempuan menyambut and greet me.

They are my interviewers. It’s interview time. Interview untuk kerja baru aku, Tepat jam 4pm aku kat dalam sana, I was on time. Thank God. Hehe. Lebih kurang 30 minits interview itu berlanjutan, bertanya itu ini tanpa henti. Now i have to wait for a second interview. Mm interview with her big bos. Well hopefully semuanya mendatangkan hasil and rezeki yang melimpah ruah. Hehehe.

Doakan EKin….