Paling yang membuat ku bengang semenjak dua menjak, is penarikkan diri kawan2 sekolah aku from SMTM96 group. Semuanya gara-gara reunion yang grand itu tidak jadi. Aku pelik mengapa perlu tindakan yang macam tuh. Kalau nak boikot orang perseorangan, jangan lah buang kawan secara keseluruhan. Terasa aku. Senang betul dorang buang kawan. Maklumlah, dorang orang terkenal, hidup senang, so ramai orang yang nak dampingi dorang. So setakat old friends from old school yang memang tak masuk dalam sejarah negeri selangor pun..  kena buang. sodih den. 😦

Orang macam aku lainlah, cukup sukar orang nak kenal or dekati aku. Orang mudah assume aku orang yang sombong, berlagak, tapi sebenarnyer aku mungkin lambat mesra dengan orang, well mungkin sebab ajaran mak bapak aku, so aku cukup hati-hati dalam pergaulan aku dengan orang. Almaklumlah, dok kat Kota yang dikatakan orang besar nih, so kena ingat selalu and jangan lupa diri.

So kawan sendiri pun dah tak nak joint group yang sepatutnya dorang ada, what can i say. Tutup buku.

Jujur, ikhlas, tolak ansur dan percaya sangat penting dalam persahabatan, kalau takda elements nih, jangan mimpi anda akan ada kawan sejati sampai tua nanti. hehe i have one!!..

Whatever it is, life must go on, rasanyer ramai lagi orang lain yang lebih ikhlas nak berkawan. Bukan hanya berkawan kerana duitnya, kedudukannya atau glamournya, tapi kawan yang boleh sama-sama berlayar bersama kita (sekepala la), ambil berat (caring each other), and terima keburukan perangai kita seadanya. Barulah ada Friend+Ship. Image