Aku bz sangat minggu nih, bt between kak ila and me, r ok. We successfully sort out our problem. And the friendship go on. Happily perhaps. Maybe i’m a bit confused on the situation at that time, mm perhaps because of my feeling at that time r so fragile.  Well a lady, what do u expect.  Image Image..

Mak aku tak berapa sihat, malam nih memang aku kena bawak dorang ke hospital/klinik dah demam 3 hari. Aku risau. Bukan pasal musim, masalahnya mak aku jarang kena sakit, so bila dah sakit alahaii kesian nyer. AKu sniri tak tahu nak buat macam mana. Kadang-kadang bila aku dekat rumah, aku risau, Mana tak nyer yang ada is abah aku, mak and aku. Abah aku dengan lelah and batuk yang kuat , mak yang demam, and aku plak ikutkan kena stay kat office sampai malam, Sepanjang minggu nih, baru semalam aku balik lewat skit, kul 8 baru aku turun office, balik aku rush ke rumah kak aiza, ambik barang aku.

Hari nih aku nak balik kul 5pm, mintak-mintak boleh lah.. kerja aku nih tak menentu, kalau dia nak bagi banyak, banyak lah kerja nya, sampai aku naik fed up stay hari2 kat office, No life. I want a “life” and breathable life. Baru best and ada makna. Ini, keluar pepagi gelap balik pun malam. mmm Totally no life. I want my normal life… aarrhhghghgh.. geram aku.

175

A Heart Catcher pic above. Cantik kan.. ? Guess what ? Someone give me that present ? hehe No laa..  sapa nak kasi!!.. tapi cantik kan gantung kat pintu. Hehehe.