AKu dah ada dekat rumah aku sekarang. Rasa lega and tenang. Balik ke tempat asal aku. Rasa sayang tinggalkan rumah lama-lama.

Aku sampai rumah jam 2pm tadi. Opah aku pun ikut aku balik sekali. Harap2 lepas nih tak der apa2 perkara berbangkit lagi. Sian mak ngan abah aku nak terkejar sana sini.

Kak ila and her husband datang tadi. Kami sama2 tolong kak ila cuci rumah baru dia. Alhamdulillah persoalan yang bermain kat kepala aku sejak minggu lepas dah terjawap. And aku tak risau lagi. Kak Ila has explained everything. Alhamdulillah. Sekarang aku tak lah rasa takut2 nak call dia atau sms kak ila. I misss her so much. And she miss me a lot too. We hugged each other went i meet her this evening. Wish that she always happy. Doa aku untuk kak ila and her husband selalu bahagia.

Semoga keluarga kak ila dapat rahmat and diberkatiNya. Semoga segala doa orang-orang yang sayangkan kak ila akan sampai dan makbul. Aku sayang kan kak ila, still macam dulu. She is my best friend, my best sister and my soul mate. She is very very caring person. Terima Kasih pada Allah sebab makbulkan permintaan aku untuk jumpa seorang kawan or sabahat yang memahami aku. Walaupun usia aku dan dia beza sepuluh tahun. Tapi kami ada banyak persamaan. Kadang-kadang aku rasa aku sayang dia lebih dari kakak aku sniri plak. mm mana tak nya, pasal she is my soul mate, female soul mate.  Semoga Allah akan kekalkan Persahabatan kami. Itu sahaja yang aku pinta.

Amin.

Take care ekin..